Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op!
Op 15-12-2022 vond het 11e Nationaal Aftersalescongres plaats in het mooie congrescentrum 1931. In een mooie ambiance, congrescentrum 1931, werd een grote hoeveelheid mensen ontvangen. Julian Hendriks en Leon Wonnink waren namens Plan-IT als trotse sponsor aanwezig.
Op 15-12-2022 vond het 11e Nationaal Aftersalescongres plaats in het mooie congrescentrum 1931. In een mooie ambiance, congrescentrum 1931, werd een grote hoeveelheid mensen ontvangen. Julian Hendriks en Leon Wonnink waren namens Plan-IT als trotse sponsor aanwezig.
Julian Hendriks: “Een 5-tal keynote sprekers, zoals Alexander Brenner (BCG), Johan van der Hoeven (directeur LKQ), Jeroen van der Braak (voorzitter RAI Aftermarket), Stijn de Groen (KPMG), Jos Veldhuisen (hoofdredacteur Aftersales Magazine) en Ben van der Burg (als dagvoorzitter/spreekstalmeester) maakten er een interessante bijeenkomst van.”
Het 11e Nationaal Aftersalescongres heeft laten zien hoe de veranderende aftermarket en het veranderende consumentengedrag de aftersales van morgen beïnvloedt. Hoe de werkplaats van de toekomst zich zal moeten organiseren. Welke extra inspanningen gepleegd moeten worden om de klant aan het autobedrijf gebonden te houden. Hoe om te gaan met de ‘nieuwe’ concurrentie. Tot welk ecosysteem (wil) ga je behoren, keuzes maken. Het Automotive Internet of Things AIoT en van het OES- en IAM-denken naar Automotive Aftermarket-denken.
Tussentijds was er de gelegenheid tot netwerken en bestaande en nieuwe relaties spreken. Aansluitend was er een netjes verzorgd buffet met koude en warme gerechten.
Julian Hendriks: “Vanuit Plan-IT hebben we de bevestiging gekregen dat werkplaatsplanning absoluut belangrijk is en zo mogelijk nog belangrijker wordt. Daarbij zijn wij ervan overtuigd dat wij nog zeker 15 jaren meer dan voldoende werk en uitdagingen houden.”
Terug naar het overzicht