Om onze dienstverlening ook in de toekomst snel, stabiel en veilig te houden, verhuizen wij op zaterdag 13 juni een aantal Plan-IT diensten naar een vernieuwde serveromgeving van Uniserver.
Het gaat hierbij om:
De nieuwe omgeving draait inmiddels al enkele weken succesvol op de achtergrond en ook onze QA-omgeving maakt hier al gebruik van. Tijdens uitgebreide controles zijn geen bijzonderheden geconstateerd.
De overstap vindt plaats op zaterdag 13 juni vanaf 10:00 uur en bestaat voornamelijk uit een DNS-omzetting. Hierdoor verwachten wij geen merkbare verstoringen voor gebruikers. Daarnaast blijft de huidige omgeving beschikbaar als back-up, waardoor we indien nodig snel kunnen terugschakelen.
Hoewel we geen problemen verwachten, willen we onze klanten hier wel transparant over informeren. Mocht je toch iets onverwachts ervaren binnen één van de genoemde diensten, neem dan gerust contact op met onze helpdesk. Ons team staat klaar om je snel verder te helpen.
Met deze stap blijven we investeren in moderne en betrouwbare infrastructuur, zodat we onze klanten ook in de toekomst optimale prestaties en continuïteit kunnen bieden.
Terug naar het overzicht