Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op!
De planningsproducten van Plan-IT geven merk- en universele dealers al jaren handvatten om de aftersales te optimaliseren. Nu lanceert Plan-IT een nieuw product om de klanttevredenheid en het klantcontact te verbeteren: Plan-IT Welkom Web. Vanaf 10 april kunnen Plan-IT Werkplaats (Compact)-klanten starten met het digitale welkomstbord.
“Bij Plan-IT zijn we altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om het aftersales-proces verder te optimaliseren. Niet alleen aan de kant van de dealer, maar ook aan de kant van de klant. Een simpele welkomstboodschap bij binnenkomst maakt al een verschil in de algehele ervaring bij de werkplaats”, aldus Rogier Meijer, productmanager Plan-IT.
Plan-IT Welkom Web is specifiek ontworpen om de klantervaring in de werkplaats te verhogen. “Het digitale welkomstbord biedt dealers een extra contactmoment met de klant, een extra kans om de klanttevredenheid te verhogen en daarmee ook de klantenbinding”, vult Leon Wonnink aan, accountmanager Plan-IT.
Daarom behoort niet alleen een persoonlijke welkomstboodschap tot de mogelijkheden, ook actuele statusupdates van onderhoud, verwijzingen naar juiste balies en specifieke dealercommunicatie zijn tools die Plan-IT-gebruikers in kunnen zetten op hun welkomstbord.
Plan-IT is gespecialiseerd in software die speciaal ontwikkeld is voor het inplannen en het beheren van afspraken in de werkplaats. Door dit proces te digitaliseren, verloopt het planproces efficiënter. Efficiëntere planning leidt - naast een betere werkplaatsbezetting - ook tot een hogere klanttevredenheid, wat essentieel is binnen de aftersales. Deze efficiëntie verhoogt Plan-IT met haar digitale planbord, Plan-IT Werkplaats, maar ook additionele modules zoals Plan-IT Online en de nieuwe Plan-IT Welkom.
Terug naar het overzicht